dinsdag 10 januari 2012

Hallo!

Hallo lieve allemaal!

Tjonge, wat is het toch lang geleden!
Ik had gewoon geen tijd om te bloggen. Wat ik zoal deed?
Genieten van mijn gezin & familie, luieren, eten met vrienden, shoppen, filmpje kijken en natuurlijk heel veel leuke blogs lezen en inspiratie opdoen! Goed excuus....toch?

Voor mijn klein lief meisje dat over twee weken vier wordt ben ik nog wel even creatief bezig geweest.
Ik heb voor haar verjaardag deze uitnodiging gemaakt. Ze was er zo blij mee, maar snapte er ook weer helemaal niets van: Maar mama, ik zat toch bij het raam?

Tot blogs, als ik het niet te druk heb ; )

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er weer bent!!!
    Ja ik snap het helemaal, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt! Leuke uitnodiging en veel succes m.et de voorbereiding van Lente's verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen