dinsdag 23 augustus 2011

Nieuwe Blog!

Hallo!

Wat leuk dat je komt kijken op mijn nieuwe blog!
sugarsweetstuffbymissbee.blogspot.com was mijn eerste blog, deze is trouwens nog steeds te bekijken.
Ik was niet meer tevreden over de naam, het is nog al 'n mond vol!
En ik had weer eens zin in 'n andere look.

Je kan nu ook mijn blog volgen via email,  je kunt je in de rechterbalk daarvoor aanmelden. Je ontvangt dan 'n mail zodra ik 'n nieuw bericht heb geplaatst.

Ik kijk weer uit naar leuke reacties, gewelige tips en hippe inspiraties!

B...

3 opmerkingen:

  1. veel plezier met je nieuwe blog, ik volg je weer :)

    groetjes cheneson

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie layout! Ik ben je al gevolgd tot hier -)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!!! Deze is veeeel mooier!!!!
    Ik volg je verder!!!

    BeantwoordenVerwijderen